Terugreis naar Nederland 2.

20 mei 2015 - Limoges, Frankrijk

De ambulancemedewerkers zijn zich net komen voorstellen en we hebben even doorgenomen wat er allemaal mee moet naar Nederland morgen. De mannen overnachten hier in hotel en ze hebben voorstel om morgen al om 8.00uur te vertrekken. Dit is met de verpleging hier besproken en akkoord bevonden, krijg m'n ontbijt een half uur eerder. Alle papieren zijn gelukkig al gereed en ondertekend door de arts hier in Frankrijk, niets staat de reis naar huis nu nog in de weg. Wel aardig om weer eens Nederlands (Vlaams) te horen trouwens!
Zo meteen mijn laatste diner in ziekenhuis. Ik zal het eten niet echt missen, het is gestoomd, flauw en vaak smakeloos.
Leuk dat diverse verpleegkundigen wel even afscheid zijn komen nemen. Ik heb eens geteld en het moeten ongeveer 12 dames zijn die me hier verzorgd hebben.
Een uurtje eerder weg dus, maar verder geen nieuws. Morgen zal ik meer te vertellen hebben denk ik.
Groet,
Paul.

1. Jose:
    Hallo Paul,
    Zo,nu kun je gaan aftellen.En zijn de dames/verpleegsters ondanks taal gebrek wel aardig voor je geweest?Zal wel prettig in je oren geklonken hebben dat Vlaams Nederlands. Paul ik wens je toch een aangename avond en hopelijk een goede nachtrust en voor morgen gezond weer op. Alvast een fijne ,gezellige en goeie reis terug naar Limburg.
    Groetjes ,José
  2. Brigitte:
    20 mei 2015
    Hoi Paul, hiep hiep hoera!! De vlag kant uit! Wat fijn voor je dat je morgen eindelijk "huiswaarts" kunt. Hier kan in begrijpelijke taal gewerkt worden aan je genezing en revalidatie. Weer Hollandse kost op je bord zal je misschien ook wel weer beter doen . Wat een avontuur heb je beleefd zeg....Behoud de goede en mooie dingen in herinnering en vergeet heel snel de slechte! Goede terugreis Paul! Groetjes Brigitte
  3. Trudy:
    20 mei 2015
    Lieve Paul, we wensen jou een hele goede thuisreis en een voorspoedig herstel. Hopelijk ben je snel weer op de been, letterlijk en figuurlijk!! Liefs van ons allemaal vanuit Tiel en Spanje.
  4. Jacqueline:
    Hoi Paul,
    Het moet wel een bijzonder gevoel zijn, blij om naar nederland terug te keren, maar ook met gemengde gevoelens over de afgebroken monstertocht. (Overigens ben ik ervan overtuigd dat je hem gaat uitlopen)
    Ik hoop dat je morgen veilig in Heerlen aankomt, en dat je daar met volle kracht aan je hetstel kunt werken.
    Ik blijf je volgen, dus ik hoop dat je nog even door gaat met de blog.
  5. Liliane Pieters.:
    Hoi Paul.
    Ik wens je een hele goede thuis reis,
    en een spoedig herstel.
    Denk maar ALLES KUMP GOOD.
    Gr Liliane
  6. COR:
    20 mei 2015
    Hoi Paul, Gelukkig gaat het definitief gebeuren en zelfs een uur vroeger. Welkom in je eigen Limburg!! Doe maar goed je best, dan ben je gauw thuis. Ik vertrek vrijdagochtend voor acht dagen naar Engeland en ga daarna wel weer lezen hoe het jou verder vergaan is. Succes en goede thuisreis! hartelijke groeten: COR
  7. Carla:
    Hoi Paul,
    Fijn dat dan morgen de terugreis eindelijk gaat plaatsvinden! Ik wens je een fijne terugreis toe en hoop dat nu alles goed mag gaan zodat je in jouw mooie Limburg verder kunt herstellen!
    Groetjes Carla
  8. Saskia:
    21 mei 2015
    Ik denk dat jouw voorkeur bij de Vlaamse taal ligt. Stel je eens voor dat je een paar Hollandse coureurs had gehad.
    Ik wens je een goede rit naar Nederland. Dat zullen toch een aantal uurtjes zijn. Wanneer je het leuk vindt wil ik je komen opzoeken, om te zien of je kunt wennen aan de Limburgse verpleegsters ;-)