Achtste dag revalidatie.

29 mei 2015 - Heerlen, Nederland

Na diverse keren aandringen is er vandaag tegen 17uur met ziekenhuis Heerlen gebeld over uitslag 2e MRSA-test. Helaas nog geen resultaat bekend. Gevolg zou zijn dat ik het hele weekend weer opgesloten op m'n kamertje zit. Het blijkt dat er in het weekend af en toe mensen werken op t lab van het ziekenhuis. Mogelijk krijg ik morgenvroeg alsnog een uitslag.
Los hiervan heb ik al besloten om weer eens even schijt te hebben aan gezag en autoriteit. Morgenmiddag wandel ik dus vrolijk de revalidatiekliniek uit  om wat buitenlucht en vitamine D op te snuiven. Na acht dagen binnenzitten vind ik het welletjes geweest.
Ik heb trouwens heel sterk het vermoeden dat het niemand op zal vallen dat ik eigenlijk niet buiten mijn kamer hoor te zijn.
Naast kleine vooruitgang in beweeglijkheid van mijn knie, neemt dus ook mijn strijdlust weer toe. Gaat helemaal goedkomen.
Groet,
Paul.

1. Jose:
    29 mei 2015
    Hallo Paul,

Nou zeg wat is dat weer balen, en Gerardus in Wittem heeft ook al niet z'n best gedaan. Maar gelukkig gaat het met beetjes vooruit .en ik zou zeggen laat je niet kisten en zoek maar lekker de buitenlucht ( zon ) op.Paul zover ik mag zeggen een fijne avond slaapwel en morgenvroeg weer wat beter op.
    Groetjes oet Ees. José