Zevende dag revalidatie.

28 mei 2015 - Heerlen, Nederland

Dank voor jullie ansichtkaartjes, dat maakt m'n kamertje al wat vrolijker!
Ten opzichte van gisteren weer lichte vooruitgang in beweeglijkheid knie. Verbaas mezelf soms, wanneer me een nieuwe beweging lukt. Om te oefenen met de robot, moet ik mijn been 30cm optillen. Vandaag lukte dat zelfstandig. Ook kan ik licht op mijn linkerbeen steunen zonder pijnscheuten. Er op blijven staan gaat nog niet.
Vandaag bezoek van orthopeed gehad. Ook binnenin mijn knie schijnt de genezing goed te verlopen. Omdat de infectie in een slijmbeurs van de knie zit is deze wat moeilijker bereikbaar voor anti-biotica, vandaar dat ik die nog vrij lang moet nemen. Ook het afnemen van de zwelling/vochtophoping in de knie gaat vrij langzaam hierdoor.
Belangrijkste aktie blijft de fysiotherapie, zoveel mogelijk proberen te bewegen met knie/been. Het is vaak erg intensief en vermoeiend, maar doe mijn best om zo lang mogelijk te oefenen.
Morgen een spannende dag, uitslag van 2e MRSA-test wordt dan bekend. Ik verwacht dat ook deze negatief is. Ik vraag me trouwens af wat er gebeurt wanneer deze positief zou uitpakken!? Ik denk dat er dan een hoop paniek zal ontstaan.
Laten we maar uitgaan van het beste, kan dan revalidatiecentrum en omgeving eens gaan verkennen.
Groet,
Paul.

1. Brigitte:
    28 mei 2015
    Hoi Paul, toi toi toi voor je revalidatie én een goede uitslag morgen! Groetjes Brigitte
  2. Jose:
    28 mei 2015
    Hallo Paul,
    Zolang je maar vooruitgang boekt ook al gaat dat langzaam is het goed.En voor een goede uitslag morgen,zal er morgenvroeg (vrijdag)een kaarsje in Wittem voor je worden aangestoken.
    Blijf goed oefenen zodat je snel op verkenning uit kunt misschien kom je dan nog wat leuke zustertjes tegen.
    Paul het allerbeste en voor morgen toi,toi,toi.
    De groete oet Ees.
    José
  3. Frank:
    29 mei 2015
    Nee hoor niet heel veel paniek alleen maar meer opsluiting. Raar panisch gedoe hier in Nederland. Zal vast wel mee vallen en met een beetje geluk heb je al exotische antibiotica gehad die de mrsa stiekem toch wel aanpakken.
  4. Wim Dreessen:
    29 mei 2015
    Hoi Paul,
    Hopelijk een goede uitslag vandaag.
    Voor mij volgende week de laatste week bij Strukton.
    Bel je wel.
    Gr. Wim