Dag 61

15 mei 2015 - Limoges, Frankrijk

Geen nieuws te melden over terugreis.
Fitness geeft wel wat vooruitgang. Ook vanmorgen zelf goed geoefend. Wordt er aardig moe van en heb vanmiddag maar effe geslapen. Daarbij was mijn nachtrust niet zo goed. In kamer naast me ligt nieuwe patiënt, heel luidruchtig. Hij schijnt om de paar minuten zusterpost te bellen. Afgelopen nacht kunnen genieten van diverse woordenwisselingen hierover. Blijkbaar helpt het wel, vandaag overdag minder heibel gehoord.
Vreemd genoeg ging ik er vanuit dat koelen van mijn knie ivm bacterie mogelijk niet goed zou zijn. Toch vandaag aan fysiotherapeute gevraagd en die heeft me meteen een ijspakket gegeven. Lekker is dat, even een uurtje koelen! Vanaf morgen 2 keer per dag een pakket.
Hopelijk ga ik nu mijn laatste weekend in hier. Ik krijg mezelf steeds weer opgepept om er het beste van te maken, maar de dag duurt soms toch wel erg lang.
Van mijn anti-biotica tabletten een lichte allergische reactie gehad. Ik kreeg rode vlekjes op mijn huid, niet pijnlijk of jeukend gelukkig. Aan mijn pillenbakje  is nu een anti-allergiepilletje toegevoegd. Anti-biotica wordt waarschijnlijk wat aangepast. Ik moet die pillen immers 6 weken slikken.
Vandaag ook gewogen en zit op 75kg. Helemaal ideaal bij mijn lengte. Bij vertrek was ik nog 85kg. met een behoorlijk pensje. Dat pensje is dan ook nu volledig weg. En dat is hoofdzakelijk door het wandelen gebeurt.
Groet,
Paul.

1. Frans Jongen:
    15 mei 2015
    Paul nog even geduld en je bent weer thuis!!suc6.
  2. Frans Van Wanrooij:
    15 mei 2015
    Hoi Paul, mogelijk dat het te maken heeft met Hemelvaart dat nog geen bedje voor je beschikbaar is. Ik hoop dat je de weg naar Limburg, snel na het weekend kan opgaan. Met zoveel kaarsjes moet er toch ergens een 'lichtje' gaan branden. Sterkte en behoud vooral je humor en moed.
    Groet, Frans
  3. Jacqueline:
    Hoi Paul,
    Ja, het wordt nou wel eens tijd dat er een bed in de buurt wordt gevonden en je kunt worden opgehaald.
    Ik blijf het heel stoer vinden dat je de moed erin weet te houden, al zal dat niet altijd makkelijk zijn.
    Hopelijk vind je nog een voorraadje wilskracht voor de (voorlopig) laatste dagen in frankrijk..