Dag 60

14 mei 2015 - Limoges, Frankrijk

Inderdaad beter nieuws vandaag. Jullie kaarsjes beginnen effect af te werpen! Ik ben er nog heel voorzichtig in, maar ga in de loop van volgende week hoogstwaarschijnlijk terug naar Nederland toe. Wanneer precies en op welke manier hoor ik de komende dagen.
In Limoges willen ze me nog ca. 3 à 4 dagen houden ter observatie.
Via ANWB vanmorgen ook bericht gehad over de terugtocht.
Hoe en wanneer weten ze ook nog niet, maar wel dat het hoogstwaarschijnlijk volgende week gebeurt.
Best goed geslapen zo zonder infuus. Ook de fysio-oefeningen geven het idee dat er vooruitgang is, al is die denk heel langzaam. Ik voel me nu nog zeer zwak, maar heb wat oefeningen meegekregen die ik zelf kan doen. Mogelijk gaat dat over enkele dagen wat beter. Ben nu snel uitgeput.
Pijn in de knie is met pieken wel heftig, maar over het algemeen neemt ze wat af.
Ook hier vieren ze Hemelvaart, dus er heerst zondagse rust. Waarschijnlijk is daarom de terugreis nog niet exact bepaald. Hopelijk komende dagen nader bericht hierover.
Groet,
Paul.

1. Bert en Mies:
    14 mei 2015
    Wel een mooie foto, maar daar ben jij zeker al op uitgekeken.
    Goed om te lezen dat er nu toch schot in komt en dat je snel naar NL terug kunt. Hebben ze daar nou echt niets tegen die pijn, dat is hier vast en zeker anders. Hou nog even vol het grootste leed is geleden moet je maar denken. Groetjes en tot je volgende bericht.
  2. Jacqueline:
    Hoi Paul,
    Fijn dat je al wat vooruitgang merkt bij de oefeningen. Natuurlijk gaat het je niet snel genoeg. Maar er is ook wel veel gebeurd de afgelopen weken..
    Maar het komt vast goed!
    En als je nieuw leesvoer nodig hebt; dan stuur ik gewoon een volgende stapel.
  3. COR:
    14 mei 2015
    Hoi Paul, gelukkig dat je nu weet dat je gauw naar hier mag. Ik moet er nog aan denken dat ik enkele weken geleden dacht dat het wel lang duurde voor je weer verder kon lopen, ik had er geen idee van wat er echt aan de hand was. Je hebt wel 'n mooi uitzicht over de stad. Ik ben blij dat je de fut weer hebt om 'n foto te maken! Hou moed!! Groetjes: COR
  4. Jose:
    Hallo Paul,
    We lopen iedere vrijdagmorgen om 7.20 uur naar Wittem(doen dit al een jaar of drie begonnen voor zieke neef) En zoals belooft zal ik zowel in de Mariakapel als bij Gerardus een kaars voor je onsteken.
    En met de andere kaarsen die voor jou branden moet het toch zeker gaan lukken dat je spoedig naar huis kunt. Hoewel voor jou vervelend dat het met je herstel langzaam gaat,maar houd je vast aan de toch vooruitgang die je boekt.hoe moeilijk ook blijf positief en optimistisch.
    We denken aan je,leven met je mee. Ook fijn weer een foto van je te ontvangen.
    Limoges mooie stad,de stad van de bekende rode miniatuur porselein.
    (P.s. Ik vind het niet mooi ben meer voor het moderne porselein)
    Paul slaapwel en morgen weer een stukje gezonder op.
    Alle goeds.
    En alweer de groete oet Ees.
    José
  5. Brigitte:
    15 mei 2015
    Hoi Paul, wat vervelend dat ze je niets geven tegen de pijn..maar gelukkig neemt 't langzaam af. Goed dat je oefeningen hebt meegekregen zodat je toch aan je vooruitgang kunt werken! Fijn om te horen dat je volgende week deze kant op komt!! Hier zul je dan wel optimale verzorging voor je knie krijgen! Houd moed, sterkte nog voor de komende dagen en hartelijk bedankt voor weer eens zo'n mooie foto! Groetjes Brigitte