Dag 55 ziekenhuis Limoges.

9 mei 2015 - Limoges, Frankrijk

Zaterdag vandaag. Goed te merken, hoofdzakelijk weer nieuwe verpleegkundigen met een bijzondere gave voor de Engelse taal.
Me vandaag echt kwaad gemaakt, omdat ze zo moeilijk doen over een pijnstiller tegen misselijkheid van de anti biotica. Heb gedreigd om dan het infuus maar dicht te draaien. Het werkt wel, krijg nu bij elk nieuw infuus ook een pijnstiller.
Wordt wel weer wat zelfstandiger, douches ging sowieso al, maar ben vandaag ook verlost van de drain aan mijn knie. De knie is wat pijnlijk, maar met enkele dagen kan ik vlgns. mij toch zeker met een kruk lopen.
Hopelijk komt er maandag een positief bericht, zodat ik snel naar huis kan.
Groet,
Paul.

1. Jacqueline:
    9 mei 2015
    Hey Paul,
    Gelukkig gaat het langzaamaan de goede kant op.
    Ik neem aan dat de nieuwe verpleegkundigen niet over een al te grote talenknobbel beschikken. ;-)
    Hou je taai, Paul. We denken aan je.
    Hopelijk ben je snel weer in Limburg.
  2. Jose:
    9 mei 2015
    Hallo Paul,

Fijn te lezen dat het steeds wat beter met je gaat.Ja,met de vraag om medicatie aan tepassen zijn dokters soms wat eigenzinnig ook hier in Nederland ik heb daar ook wel eens mee tekampen,maar dan betreft het persoon die het zelf niet kan vragen.Soms moet je wel eens boos worden en dreigen. Je kunt nu aftellen ,je zult wel blij zijn als je weer thuis bent en je kunt genieten van een wel heel verdiende rust.Heb je dubbel en dik verdiend.Paul voor vannacht slaap wel en morgen weer een stukje beter op.
    De groete vaan oet Ees.
    José
  3. Anneke/rene/marian de hoon:
    10 mei 2015
    Hoi Paul wat een verhalen over je knie, en dat kleine wondje,
    hou je taai , en beterschap zodat je naar huis kan.
    groetjes tante Anneke , Rene en Marian .
  4. COR:
    10 mei 2015
    Hoi Paul, Jij bent wel thuis over 'n paar dagen. Mondige patiënten, daar zijn ze liefst zo snel mogelijk van af. Wellicht ook beter om thuis verder op te knappen. Ik vind het bewonderenswaardig hoe jij je gedragen hebt, ik zou niet makkelijk m'n mond opentrekken, maar als je misselijk genoeg bent is het natuurlijk wel wijs. Hou nog even vol!! Groetjes: COR