Dag 47 RUSTDAG 9 Limoges.

1 mei 2015 - Limoges, Frankrijk

Il pleurt hier al de hele dag en het ziet er niet naar uit dat het vandaag nog droog wordt.
Vanmorgen rond 8uur wilde ik gaan ontbijten, maar vond de ontbijtzaal afgesloten. Het was ook al zo rustig, want normaal hoor ik het piepen en kraken van de douches bij overige gasten s'morgens. Nou blijkt dat 1 mei, dag van de arbeid, in Frankrijk wel een feestdag is. En dan begint het ontbijt pas om 9 uur. Geen probleem, eten we gewoon Eem uurtje later.
Bij de foto's heb ik enkele apparaten uit de eetzaal geplaatst. De hoteleigenaars verzamelen antieke platenspelers en zelfs voorlopers daarvan met mechanische platen en rollen. Heel aardig om te zien, voor iemand uit het CD- en MP3-tijdperk denk helemaal prehistorisch!
Gisteren via de blog bericht gekregen dat mogelijk Bert, de eerste pelgrim die ik tegenkwam onderweg, vandaag in Limoges aankomt. Indertijd in de buurt van Namen kwamen we elkaar tegen. Nou hoop ik wel dat Bert de info op mijn blog nog leest ivm 1 mei, want hotel is in de middag dicht. Gelukkig heb ik wel de toegangscode van de deur en een kamersleutel ontvangen en kan hem dus zelf binnenlaten.
Over mijn knie ben ik optimistisch, ik zie en voel wel lichte verbetering. Zoals al gezegd, wanneer het na dit weekend niet voldoende hersteld is, zoek ik weer een dokter op.
Verder weinig te melden.
Tot later,
Paul.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wim Dreessen:
    Fijn weekend
    Gr. Wim
  2. Bert en Mies:
    1 mei 2015
    Net gehoord dat Bert er al is, dus ook kletsnat maar dat mag de pret niet drukken. Hij heeft ook nog een smeerseltje in zijn rugzak.
    Bij mij helpt dat soms wel. (heb ook van die knieën die niet altijd doen wat ik wil) Nog een fijne dag.
  3. Jo:
    Hoi Paul,

Ik wens je betrschap met je knie en een prettig weekend, hoop dat je nog een beetje plezier zult hebben met Bert.

Groetjes Jo
  4. COR:
    1 mei 2015
    Hoi Paul, Hier is het droog en dat blijft het morgen ook, dus ik ga lekker lopen!! Hoor je later meer van. Hoop dat je knie vooruit blijft gaan!! Groetjes: COR
  5. Jose:
    HA die Paul,
    Fijn telezen dat je lichte vooruitgang boekt met je knie hopelijk zet het herstel voort.kaars voor je aan gestoken beij der Gerardus in Wittem
    Misschien helpt hij jou met de voortzetting van je reis.Ik wens je een prettig weekend, Ontzettend veel beterschap met je knie en alle goeds vanuit Eys.
    Groet José