Dag 46 RUSTDAG 8 Limoges.

30 april 2015 - Limoges, Frankrijk

Al weer een dag in Limoges. Hoewel knie iets dunner wordt, gaat verder lopen dan 100 a 200 meter niet. Wel jammer, ik zit 500 meter van de kathedraal en het centrum af. Ik durf het niet goed aan om dit te lopen, naderhand moet ik ook weer terug.
Wel weer in park Jourdan geweest, dat ligt voor de deur. Helaas is het net te fris om lang buiten te zitten.
Een rustdag meer of minder doet er niet meer zo toe nu. Mocht ik na het weekend nog niet kunnen vertrekken, ga ik terug naar dokter of misschien EHBO of ziekenhuis. De pillenkuur loopt sowieso af.
De WiFi hier ligt er nog steeds uit, maar zou vanavond of morgenvroeg weer in moeten komen. Ben 's benieuwd, heb het idee dat ze ook dit met een Franse slag doen.
Voor mail, internet en Wordfeud gebruik ik de databundel en die houd het best goed vol.
Daarnaast luister ik naar de iPod en kijk geregeld arte, die zend mooie documentaires uit! Soms ook herkenbaar, stukje over de Rijn gezien waar ik geweest ben. En ook wel plaatsjes in Frankrijk in beeld, waar ik nog maar pas geweest ben.
Verder niets te melden, dus tot laters maar weer,

1. Wim Dreessen:
    30 april 2015
    Goed om te merken dat je enigszins berust in de situatie. Deze is door jou helaas niet te beïnvloeden.
    Blijf positief.
    Alles kunt joot.
    Gr. Wim
  2. Jacqueline:
    Hoi Paul,
    Het gaat misschien niet zo snel als jij wilt en wij hopen, maar het lijkt toch nog de goede kant op te gaan. Dus hou vol he!
    Wel leuk om weer wf te spelen, maar ik hoop dat jij weer snel op pad kunt.
  3. Brigitte:
    Hoi Paul,
    Misschien kun je idd wel beter effe naar je knie laten kijken. Kan in elk geval geen kwaad en wie weet zijn er wel betere medicijnen die je weer op weg helpen! Snelle en goede genezing voor je gewenst! En oh ja, ook ik heb net zoals Jacqueline er weer zin in om een potje WF met je te doen! Trouwens, de Jacobsweg is dit jaar wel erg geliefd in mijn vrienden- en kennissenkring. Zag dat mijn neefs vrouw zondag vanuit Assisi vertrekt naar Campostella in 30 etappes. Houd moed, beterschap en de groetjes! Brigitte
  4. Bert en Mies:
    Hoi Paul
    Ik lees ook jou verslagen sinds jij Bert ontmoet hebt in Namen
    Bert loopt morgen naar Limoge, zijn vraag was in welk hotel dat jij zit. Kun je dat even doorgeven?
    Het allerbeste en het komt vast goed.
  5. Paul:
    Hoi Mies,
    Wat is de wereld ineens klein!
    Leuk wanneer ik Bert weer zie.
    Ik zit in hotel de la Paix, kamer 5 aan het Place Jourdan.
    Dat is zowat in het centrum van Limoges.
    In hotel kun je niet dineren, maar er is wel ontbijt.
    In de buurt zijn wel tig restaurantjes.
  6. COR:
    30 april 2015
    Hoi Paul, Als het zo goed blijft als nu voorspeld wordt, ga ik a.s. zaterdag de derde etappe van het Pieterpad lopen. De twee eerste waren wind en regen dus ik hoop dat ik er nu meer van zal genieten. Ben benieuwd hoe het met jou verder gaat, maar dat lees ik dus wel. Hartelijke groeten: COR
  7. Paul:
    Hoi Mies,
    Wanneer je Bert nog kunt bereiken, het is 1 mei, feestdag in Frankrijk. Ik was dit helemaal vergeten. Het beste is dan om hotel van te voren te bellen. Tel. Nr. Is 0555 34 36 00.
  8. Paul:
    Hoi Mies,
    Laat Bert anders even met mij bellen.
    Tussen 11 en 18uur is hotel dicht, maar ik mag van hotelbaas een kamersleutel aan Bert afgeven.
    Mijn tel. 06 22274577
  9. Jacqueline:
    Tof van het hotel.
    Dat wordt vast een gezellige pelgrimsavond..
  10. Bert en Mies:
    Hoi Paul,
    Ik heb het doorgegeven aan Bert. Ik hoor nog wel hoe het allemaal gegaan is.
    Groetjes en hou je haaks, het komt goed.