Dag 40 RUSTDAG 2 Limoges

24 april 2015 - Limoges, Frankrijk

Met mijn knie gaat het al stukken beter, de zwelling neemt goed af. Door de pilletjes ben ik wel zo duf als een konijn. Was me net uit gaan checken om naar ander hotel te gaan (dit hotel gaat het weekend dicht), blijkt dat dat morgen pas hoeft. Afijn, kan die wandeling een paar straten verder dus tot morgen uitstellen.
Vandaag dus 2e rustdag in Limoges en het is jammer dat ik de stad niet kan gaan bekijken.
Ander effect van de pilletjes is slaperigheid, ga dus maar wat bijslapen.
Weinig te melden verder. Gisteren naar restaurant geweest en vis gegeten (en dat is zondigen in Limoges, de hoofdstad van het Limousine-koeien vlees). Vanmorgen ook goed ontbeten in hotel met koffie, jus d'orange, croissants, yoghurt.
De zin om straks door te gaan is weer sterk aanwezig. Toch zal ik de rust die de dokter me voorschrijft eerst even uit moeten zitten. Ik denk dat ik komende maandag weer van start ga, al naar gelang de toestand van mijn knie. Ik heb nu wel mooi de tijd om de komende etappes even te bekijken en voor te bereiden qua afstand, overnachting enz.
Groet,
Paul.

1. Trudy:
    24 april 2015
    Goed zo Paul, hou de moed er in! Ook met jou leven we mee! Lieve groetjes, het thuisfront van Dannis
  2. Jeannette:
    24 april 2015
    Jammer Paul, dat het fysiek even niet mee zit. Kan me voorstellen hoe lastig je dit vind. Maar ook dit is de Camino, zal wel ergens goed voor zijn. De spirit of zo? Beterschap!
  3. Jacqueline:
    Hoi Paul,
    Bikkel! Ik herinner me dat jij zei dat de tocht belangrijker was dan het einddoel...
    Blij dat je er weer zoveel vertrouwen in hebt dat je doorgaat.
  4. Maikel:
    Hoi Paul,
    Jammer van je knie. Ik gun het jou van harte dat jij je tocht kunt afmaken. Je bent niet voor niks al zo ver gekomen. Beterschap en sterkte.
  5. COR:
    Hoi Paul,
    Zo ken ik je weer!!Bewaak je grenzen maar ga stug door. Ik ga nu enkele dagen weg, dan ga jij dus ook weer lopen. Rust en misschien kun je toch nog iets van de stad zien. Groetjes: COR
  6. Wim Dreessen:
    24 april 2015
    Ik wist wel dat je zou doorzetten.
    Ik zit voor een weekendje in Beekbergen. Met vrouw zonder Kids.
    Even genieten.
    Gr.Wim
  7. Peter en Gerda:
    24 april 2015
    super paul, de moed zit er al weer goed in, maar gebruik de bovenkamer! groeten van allen van de frans' groep. toi toi. genp
  8. Frans Van Wanrooij:
    24 april 2015
    Hoi Paul, goed te lezen dat de spirit (weer) aanwezig is. Even de kalmte bewaren en voldoende rust nemen zodat de knie kan opknappen. Morgen de bloesemtocht van Vilt lopen en dan zullen de gedachten weer automatisch naar Limoges afdwalen.
    Groet, Frans