Dag 37 St. Goussaud-St. Leonard de Noblat.

21 april 2015 - Limoges, Frankrijk

Even een kort berichtje, een blog zit er vandaag niet meer in.
Vandaag zware etappe gelopen naar St. Leonard de Noblat. Samen met etappe van gisteren iets teveel can het goede. Daarnaast vandaag niet goed gegeten, alleen ontbijt. Na de etappe van vandaag een glas bier gedronken en ik ben onderuit gegaan. Meteen een arts en ambulance ter plekke. Ik ben tot half tien in ziekenhuis Limoges onderzocht. Gelukkig ben ik kerngezond (bloedonderzoek en cardiodiagram) maar moet beter eten en mijn inspanningen iets beperken. Het omkiepen lag aan vermoeidheid, lage suikerspiegel en alcohol op te nuchtere maag. Mogelijk speelde de warmte ook nog een rol.
Geen zorgen dus, ik doe het even wat kalmer aan en plan voor donderdag een rustdag.
Groet,
Paul

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Peter en Gerda:
    21 april 2015
    paul wees voorzichtig en denk aan je zelf. je komt er heus wel, neem de tijd en geniet. jaag je op niet anders ben je eerder thuis dan de planning is. sterkte genp.
  2. Carla:
    Hoi Paul,
    Gelukkig dat nu alles weer goed gaat! Pas goed op jezelf! Veel succes morgen en neem donderdag maar tijd om even goed bij te tanken!
    Groetjes Carla
  3. Jo:
    Hoi Paul,
    Respect kerel voor hetgeen je presteert, maar denk eraan ook jij moet tijdig eten en drinken.
    Gelukkig alles goed, maar neem ook op tijd je rust.
    Maar soms moet je ff met de neus op de feiten worden gedrukt zoals iedereen dat wel eens heeft.
    Komt wel weer in orde Paul.

Groetjes Jo
  4. Wim Dreessen:
    dat is schrikken.
    Doe het vooral rustig aan en denk aan je eerste levensbehoeften. Goed eten en een goede nachtrust.
    Verder vooral genieten. Laat het ' sjtrebertje ' even thuis.
    Denk aan jezelf.
    Gr.Wim.
  5. Jacqueline:
    Hallo Paul,
    Dat was wel even schrikken; waarschijnlijk ook voor jou.
    Ik hoop dat de fransen goed voor je hebben gezorgd.
    Blij dat je weer door kan gaan met je uitdaging; maar pas op jezelf.
  6. Sonja:
    22 april 2015
    Hoi Paul, het overkwam mij met en blessure, daardoor gedwongen rust een paar dagen, je lichaam geeft het aan als je er teveel van vergt....gelukkig voor jou niks
    ernstigs, goed eten is zo belangrijk maar uit je verhalen lees ik wel dat er niet overal mogelijkheden zijn om proviand in te slaan dat lijkt me lastig. Ik had altijd een rol biskwie voor noodgevallen en noten of rozijnen. Het biertje als je aan komt snap ik wel dat smaakt heerlijk!
    Veelmsucces verder, bon camino, Sonja uit Wittem
  7. Saskia:
    22 april 2015
    Paul toch! Wel een beetje voorzichtig zijn. Wie zei ook alweer na een flinke wandeling tegen mij (en dat was er niet ééntje) dat alcohol flink kan uitpakken na een intensieve tocht.
    Ben benieuwd of je een pauze inlast. Iig om muesli repen en noten in te kopen voor de zwakke momenten.
    En dan vol goede moed naar de volgende 1000 km!
  8. COR:
    Hoi Paul,
    Dat zal je geen tweede keer gebeuren denk ik. Je leert zo je grenzen wel kennen. Was bij mij tenminste wel zo. Zorg goed voor jezelf! Groetjes: COR