Tweede dag revalidatie Plataan Sevagram

23 mei 2015 - Limoges, Frankrijk

Dankzij kussens, gekregen van fysio, kan ik mijn knie s'nachts stabiel leggen en sliep al een stuk beter. Bij omdraaien in slaap kreeg ik vaak een pijnsteek en lag weer wakker.
Weer een uur aan de robot gehangen om mijn knie te bewegen. Krijg een beetje kracht terug in been/knie en moet nu proberen met de robot mee te duwen en trekken. Zeer intensief en ben naderhand doodmoe. Maar er komt weer enige spierkracht en beweging terug in knie, het is dus wel voor t goede doel.
Via de laptop gestart met uitzoeken foto's van de wandeling voor een fotoboek. Dat is echt nagenieten, kende de foto's alleen in het klein op schermpje van de camera. Nu zie ik ze op volledige grootte terug!
Het gaat nog wel effe duren voor ik dat boek voorbereid heb, kom hier straks nog tijd tekort. Wanneer het gereed is kan ik het via een internetsite laten drukken, altijd leuk om eens terug te kijken.
Ik ga er niet van uit dat ik in enkele dagen weer loop, maar merk dat er vooruitgang in zit.
Over enkele dagen mag ik waarschijnlijk de kamer af en kan dan de conditie nog wat meer verbeteren met kruklopen of rolstoelen.
Naast me ligt nu nog een quarantainepatient die in België gestrand is. Wel vreemd idee, wanneer je net over de grens bent moet je in afzondering. Is het net voor de grens, hoeft dit weer niet.
Groet,
Paul.

1. Jos en Els:
    Hoi Paul,

Fijn om te lezen dat er vooruitgang in zit. Met jouw wilskracht en doorzettingsvermogen gaat het zeker lukken. Beterschap en hopelijk tot gauw hier in Eys.
  2. Bert en Mies:
    23 mei 2015
    Goed bezig Paul, zo vliegt de tijd en zie je ook hoe mooi de Camino was. Niet alleen kommer en kwel. En je weet het he ,, het is een kwestie van geduld,, maar het komt vast en zeker goed.
    Groetjes uit Oss.
  3. Jacqueline:
    Hey Paul,
    Ja, dit is een bericht wasr ik blij van word.
    Ik denk dat je hier veel beter op je plek bent dan in een ziekenhuis.
    En dat je een doorzetter bent, dat wisten we al wel..