Dag 49 RUSTDAG 11 Limoges.

3 mei 2015 - Limoges, Frankrijk

Weinig nieuws te melden, nog altijd hommeles met mijn knie. Bijkomend probleempje waren afgelopen nacht muggen. Midden in de nacht de muggenspray moeten zoeken, maar was daarna wel verlost van die kleine krengen.
Het hotel zit goed volgeboekt merk ik, vandaar ook dat ik dit weekend niet hoefde te verhuizen. Dat is wel zo prettig.
Alvorens ik ga ontbijten of boodschappen moet doen, ga ik eerst even douchen en zet de koude douche 10 minuten op mijn knie. Dat geeft dan net even de verlichting om een stukje te lopen (strompelen).
Af en toe een ijszak geeft ook een goed effect. Koelen met de natte handdoek is monnikenwerk, voor je t weet is de handdoek alweer lauw.
Hopelijk kom ik morgen te weten wat er aan de hand is en vinden ze ook spoedig een oplossing.
Kan ik ook stoppen met het rustdaggeleuter.
Groet,
Paul.

1. Wim Dreessen:
    Hoi Paul,
    ik hoop op het beste morgen.
    Sterkte.
    Gr.Wim.
  2. COR:
    3 mei 2015
    Hoi Paul, In Spanje lagen er overal plastic flesjes met bevroren water in het vriesvak van de koelkasten. In een handdoekje gerold was dat wel een acceptabele noodoplossing. Hoop dat je morgen goed nieuws krijgt. Mijn tripje gisteren was geen succes, het weer was prachtig, maar ik was mijn boekje vergeten mee te nemen en in de stad was ik de aanwijzingen al kwijt. Ik heb dus de fietsroute gelopen maar die is niet zo mooi als de looproute. Volgende keer beter. Hartelijke groeten: COR
  3. Jacqueline:
    Hoi Paul,
    Hopelijk krijg je nu snel een goede diagnose.
    En kom je snel van de pijn af.
    Veel succes.
  4. Brigitte:
    Sterkte en veel succes voor morgen Paul! Groetjes Brigitte
  5. Jose:
    Hallo Paul,
    Veel sterkte, hopelijk wordt je snel en goed geholpen zodat je eindelijk krijgt tehoren wat er met je knie aan de hand is.
    Succes,groetjes van uit Eys.
    José
  6. Gerda:
    4 mei 2015
    Hoi Paul ik hoop dat je vandaag de antwoorden krygt op al je vragen! Heel veel beterschap groetjes Peter en Gerda
  7. Jos en Els:
    4 mei 2015
    Hoi Paul ook van ons heel veel sterkte en beterschap toegewenst!
    Groetjes oet Ees