Definitief naar huis!

29 juni 2015 - Heerlen, Nederland

Komende zaterdag (met de start van Le Tour) gaat het dan toch echt gebeuren en ga ik naar huis. Afgelopen week al thuis wezen kijken met de ergotherapeut en met enkele kleine aanpassingen en voorzieningen is mijn huisje nu veilig genoeg bevonden om daar weer te gaan wonen.
Ik heb nog steeds krukken nodig om te lopen, maar kan mijn linkerbeen nu wel volledig belasten. De zwelling in mijn knie is nagenoeg helemaal weg en buigen gaat ook steeds beter (nog ca. 20 graden tot volledig gestrekt been). Van thuis uit moet ik wel nog enige tijd naar de fysiotherapeut.
Van medicijnen ben ik nu helemaal af.
Van mijn knie is pas een röntgenfoto gemaakt en qua botten zit alles goed op zijn plaats. Morgen bij controle in ziekenhuis ga ik wel nog een keer aandringen op een MRI-scan om te kijken of ook spieren en weefsel in orde zijn. Dat geeft toch wat meer zekerheid.
Hopelijk kan ik op korte termijn weer aan het werk en nog belangrijker ... gaan trainen voor het vervolg van mijn pelgrimstocht naar Santiago!

1. Frank:
    29 juni 2015
    De reis door de ziekenhuizen was ook wel lang genoeg inmiddels. Hoop dat het herstel ver genoeg komt dat je die tocht nog een keer voort kunt zetten.
  2. Jacqueline:
    Hey Paul,
    Ze gaan de sporter vast wel missen in de Plantaan...
    Ik hoop dat je al weer snel de ardennen onveilig kunt maken met je wandelvrienden.
    Tot die tijd (en hopelijk ook daarna) weet je me te vinden voor een spelletje wf.
    Ook leuk.
  3. Elsbeth:
    29 juni 2015
    Super dat je nu ein de lijk naar huis kan. Je katten zullen dat ook wel héél gezellig vinden. CU soon.
  4. Jo:
    Hey Paul,

Super dat je naar huis kan, had al verwacht dat je er was.
    Ik zal mijn belofte nog waar maken en je komen opzoeken.
    En ja ga maar weer snel trainen voor de tocht.

Groetjes Jo
  5. COR:
    30 juni 2015
    Hoi Paul, Heerlijk dat het er eindelijk van komt. Naar huis!!! Ga er van genieten en ga met dit weer nog maar niet trainen voor volgend jaar. Ik ben heel blij voor jou1 Hartelijke groeten: COR
  6. J. Devue-de Hoon:
    3 juli 2015
    Paul, Gronsveld, vrijdag 3 juli
    Een welkom thuis! voor morgen.
    en de beste wensen voor je volledig herstel, het zal nog wel even duren mischien, maar ook dat ga vast lukken.
    Wij hebben nog een hometrainer staan als je die kan gebruiken mag je die best lenen hoor.
    We wensen je het aller beste en we komen eens naar je toe, maar dan laat ik het wel weten, eerst eens lekker uitrusten, maar dit weer is ook weer niets zo benauwt warm, heb je wat voor verkoeling ?
    Paul groetjes en vlug tot ziens. Harry en Jaantje.